دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۰۰:۳۶

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:
دفاع مقدس باید عبرت کسانی باشد که از صدام حمایت کردند

باشگاه خبری فراساحل: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت با اشاره به این‌که دفاع مقدس باید عبرت کسانی باشد که از صدام با پول و سلاح حمایت کردند و حق همسایگی را به جا نیاوردند، در عین حال گفت: تجاوز عراق به کشورمان یکی از بارزترین دلایلی است که ملت ایران، ملتی صلح جو است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و تبریک عید غدیرخم افزود: به دنبال جنگ نبودن ایران بهترین نشانی است که به دنیا ثابت می‌کند ملت ایران، ملتی صلح جو است که تجاوز عراق به کشورمان یکی از بارزترین این دلایل است.


وی در عین حال تاکید کرد: کسانی که بخواهند به هر دلیل به جنگ فرزندان روح الله بیایند چیزی جز شکست نصیب آنان نخواهد شد .سرلشگر باقری در این باره افزود: هر که با آمریکا و رژیم صهیونیستی و حکومت کودک‌کش عربستان سعودی همکاری کند، برای او آینده ای بهتر از صدام پیش بینی نمی‌کنیم. وی ادامه داد: دشمنان جنگ را برای نابودی ملت ایران شروع کردند اما دفاع مقدس به نقطه شکوفایی، خوداتکایی و الگویی برای کشورهای تحت ستم قرار گرفت. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در واقع جنگی که برای غافلگیری راهبردی و تجاوز آشکار آغاز شده بود به یک فرصت راهبردی برای نمایش ثبات و ظرفیت و توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی از ایران اسلامی مبدل شد.


سردار باقری اظهار کرد: ملت ایران در طول دفاع مقدس نه تنها با عراق بلکه با یک ائتلاف بین المللی از شرق و غرب جنگید که از پول و حمایت آمریکا، هواپیماهای فرانسه، تانک‌های انگلیس و سلاح‌های شیمیایی آلمان تا سربازان مزدور مراکشی و اردنی را شامل می‌شد. وی گفت: در طول تاریخ سابقه ندارد که یک کشور تنها، با مشکلات ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بتواند با چنین ائتلافی از کشورهای شرق و غرب روبه رو شود و وجبی از خاک خود را ازدست ندهد و تاریخ کشورمان نشان می‌دهد زمانی که مورد حمله کشوری قرار گرفتیم در اثر بی لیاقتی حاکمان وقت بخش‌هایی از سرزمین ما به تصرف دشمن در آمد.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در تاریخ دفاع مقدس با تلاش و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و با رهبری امام راحل توانستیم از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم. وی ادامه داد: دفاع مقدس باعث شد ارزشهای اسلام سرلوحه رزمندگان و ملت ایران قرار گیرد و جهاد اکبر وجهاد اصغر تلفیق شود وامروز درس‌های دفاع مقدس چراغ راه برادران ایمانی ما در سوریه، لبنان، عراق، یمن و بحرین مظلوم قرار گرفته است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به همکاری نیروهای مسلح اعم از نیروهای مسلح، جهاد سازندگی بسیج در هشت سال دفاع مقدس، گفت: رزمندگان به واسطه تحریم فرا گرفتند که چگونه بر روی پای خود بایستند و سلاح مورد نیاز خود را بسازند و دشمن را شکست دهند. وی ادامه داد: امروز خدا را شاکریم که علی رغم تلاش تبلیغات رسانه ای دشمن، نیروهای مسلح کشورمان با وحدت، انسجام و هم‌پوشانی به بهترین تعامل و همکاری نزدیک رسیده اند و صیانت از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی تحت فرماندهی کل قوا تضمین شده است.



  کد خبر : 2401
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :